Vera18 33+4üm benimde bebeğimin dolabı, beşiği, bebek arabası tüm eksikleri alındı küvet hariç. Sancılarım oluyor kasıklarıma kafasıyla baskı yapıyor doğum pozisyonuna girdiği için ama acile gitmedim bunun için ve hiç ntsye girmedim. Nasip olursa haftaya randevum var gideceğim. Ayrıca ayaklarım çok ağrıyor üstüne basamıyor ödemli yürüyüşü kestim bu durumu yaşayan varmı 😢