Beyza2727 adetin bittikten 3-4 gün sonra başla canım. Hemen başlayanlar da var ama ben şahsen 3-4 gün sonra başlıyorum Boşu boşuma test harcamamak için hemen yumurtlama olmuyor çünkü.. Hergün aynı saatlerde idrardan 2-3 damla damlatıp bakıyorsun hamilelik testi gibi aynı ama sadece farkı bu testte hep çift çizgi var. Yumurtlama gününde ikinci çizgi de kontrol çizgisi kadar koyu hattan daha bile koyu çıkıyor. İşte o zaman o günlerde ilişki oluyor. 2 gün öncesi o gün ve ertesi gün şeklinde yapıyoruz biz peş peşe olunca da sperm kalitesi düşüyor diyorlar ya. Yumurtlamayı gördükten sonrada birkaç test yap çizginin tekrar silikleştiğini görünce test yapmayı bırakıp bir dahaki adet dönemini bekle 🥰