Kızlar bende de gecen hafta nezle burun akıntısı vardı, sonra eklem ağrısı başladı. Pazar günü sabahı test yaptırdım akşama delta virüsü olduğumu öğrendim. Pazartesi gecesi ise de nefes sıkıntısı başladı. 30+5 deyim. Hastane de tedavi görmeye başladım, bugün 6 gün oldu, daha iyiyim ama kafamda deli soru bu virüs içimden gitti mi?