Seda066 Kızlar kimyasal gebelik geçirdim ne kadar süre sonra tekrar çocuk yapabilirim yada hemen olurmu
Kuzucccum Seda066 Doktorum 30 35 güne toparlanırsın demıstı , 2.5 ay kadar sonra hamile kaldım şuan 38+2 haftalığım . Kendınize geldikten sonra ıns tekrar o duyguları yaşarsınız 🙏😘
Civcivim_34 Seda066 kimyasaldan sonra adet olmadan hamile kaldım canım doktorumda biz kimyasalı gebelikten saymıyoruz zaten demişti
Asena17 Seda066 kuzum kimyasal gebelik olusan bi gebelik degil o yuzden beklemenee gerek yok hatta hemen denersen saglikli bi gebelik olusur ardindan ben ramazan ayinda gecirdim suan 7 bucuk haftalik hamileyim
Gulcanalg Seda066 kimyasal gebelik yaşadım kanamanın devamındakini 14.gün yumurtlamayla gebe kaldım 4 yaşında bi oğlum var şimdide 8 haftalık hamileyim 🤗💜
muge1661 Bende bu ay kimyasal gebelik yaşadım, testlerim hep pozitif çıktı ama sonra adet oldum 4 gün sürdü bugün 5. Günüm yumurtlamayı iple çekiyorum inşallah bu ay tuttururum🙏🏻
Drf Seda066 kimyasaldan sonda korunmana gerek yok rahimde değişiklik olmadığı için diye biliyorum bende kimyasal geçirdim sonraki ay hamile kaldım