Aybam Kızlar Edremit’te devlette doğum yapan var mı merak ediyorum nasıl diye veya devlette doğum nasıl oluyor 1 gece hastane de mi tutuyorlar nasıl oluyor💐
Sunay10 Aybam bir gün kalıyorsun ben doğuma Balıkesir’e gittim Edremit’te gittim ilk bir odada 3 hasta yatıyor iç içe ufacık oda sevmedim hiç eşim direk Balıkesir’e götürdü şimdi yine ya Balıkesir yada Burhaniye yaparım Edremit devleti sevmedim