leylo29 Gunesim1 Bnde ruyamda kiz gordum ama icimden erkek geviyor belirtilerde erkek gibi bilemedeim
Pembepanterr leylo29 Kaç haftalıksınız bende rüyamda kız çocuğu doğurduğumu gördüm oğlumda da erkek doğurduğumu görmüştüm 😊
Mehmetinannesii leylo29 ne gbi erkek belirtileri yasiyorsunuz acaba bende 11 haftaligim bende erkek gbi hissediyorum bebegimi😊
Burcucugum Bence erkek ✋🏼 Ama bende kendimde yanılmıştım Çin takvimi nub, kafatası teorisi vs hepsi erkek diyordu kızım geliyor 😍
leylo29 Burcucugum Valla bi kactane takvimde hep erkek diyor canim bilmedim ama kayinvaldem erkek diyor kimide kiz diyor
leylo29 Mehmetinannesii Cok migde bulantim yok kusmada yok rahatim çok şükür tiksinmede yok cok ole herseyimi yapabiliyorum yemek falan vs cnm☺️12+2 bnde
Mehmetinannesii leylo29 bende oyle suana kdr 2 kez anca kusmusumdur 🤭 iki kizimda cok fenaydim birde bunda cok bel agrisi cekiyorum rahat geciyor gebeligim genelde bakalim ayin 8.de gidicem bende belki gosterir🤭
leylo29 Mehmetinannesii ayni bnde de bel agrisi var canim hayirlisi bakalim ins bole gecer hepimizin de
Gunesim1 En güzeli sabredip beklemek 😊 Allah sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah hepimize 😊