2626262782ayse sezaryen den hemen sonra sütü gelenlerde oluyor. Bu tamamen hormonların işi. Eğer aiz beyninizde sütün hemen gelmiycek zaten sezaryen oluyorum derseniz süt gelişiniz aksar. Ebemiz bize bu şekilde anlattı. Ve mama alma işi yarım saat bile sürmüyor demişti. Baktınız süt gelmiyor bebek aç o zaman gidip biri alıp getirebilir demişti. Çantaya koyduğunuz an beyin onun orada olduğunu biliyor ve sütün gelmiycek mesajı vererek hormonları ters etkiliyormuş. Benim yengemde mesela sezaryen oldu ama sütü hemen geldi aynı şekilde görümceminde öyle oldu bebişimiz iki gün küvezde kalmıştı süt sağıp göndermiştik. Birde mama vermek zorunda kaldığınızda muhakkak şırınga yada kaşık biberon kullanın bebek alıştığı zaman ileride çok zor oluyor. Kendim yaşadığım için bilgimi aktarmak istedim. İlk gün gelen iki damla süt bile doyuruyor bebeği mideleri çok küçük çünkü😇🤗mama tabikide öcü değil bende oğlumu 6 ay emzirebildim sonrasında meme reddi oldu oda doysun diye mama verdiğim için bana yetmiyor gibi gelen sütüm aslında yetiyormuş boşuna mama verip meme reddine sebep oldu 😞 2 aylıktı mamaya başladığımızda mama meme giderken oğlum memeyi bırakıverdi🥺çoook isterdim 1 sene 1,5 sene emzirmek