17+5 haftalık hamileyim hiç sağlıklı beslenmiyorum abur cubur da yemiyorum cips çikolata kola faln da canım istemiyo ama sağlıklı şeyler de yemiyorum mesela ceviz fındık badem yumurta kefir süt meyve bunları asla yemiyorum meyve hele hiç yiyesim gelmiyo dün bir tane muzu bir saatte yedim yarısını geri bıraktım süt taze sıkılmış meyve suları faln hiçç içmiyorum içimden gelmiyor benim gibi olan var mı bu haftalarda normal mi ya da ne bileyim ilk 3 ay 4 kilo vermiştim şimdi onun 2 kilosunu almışım eski kiloma gelmedim hâlâ hamile olduğumu öğrendiğimden beri yumurta bir tane yemedim bir kere haşladım yarısını yiyemedim