Kızlar ben burda çok yeniyim size sorum bir senelik evliyim hiçbir sorunumuz yok eşimle bende Doktor bu ay bana klomen ve proxyfemin verdi adetten hemen sonra yumurtlama ve çatlamayi da ovulasyon testi ile gördüm şuan acayip derece de kasik ve bel ağrım var bu arada afedersiniz ama gaz problemi de yaşıyorum sizce meleğim bana tutunmuşmudur bu arada çatlatma iğnesi falan olmadım