Kızlar uzun süredir karnım çok sertleşiyordu hala da devam ediyor ama bu aralar adet sancısı gibi kasıklarım ağrıyor ve yaklaşık yarım saat sürüyor ? Doktora gidene kadar geçiyor . Nst de belli olmuyor yani . Bu durumda olanlar var mı neden olabilir ?