Merhaba anneler eşim 1 haftadır grip tarzi . Test yapıldı bir şey çıkmadı klimadan üşüttü böyle olmuştu çünkü. Simdi kendi çalıştığımız memlekete geldik nefes alamıyorum diyor. Kuru öksürük var . Hastaneye götürdüm acildeki doktor akciğer tomografisini gösterdi var bak buralarda dedi. Korktum oğlum 1 yaşında kucağımda nasıl kötü oldum oglan da durmuyor ağlayarak konuştum resmen .Kan sulandirici verdi doktor c vitamini vs. Ben iyi bir göğüs cerrahına götürmek istiyorum ama inat ediyor iyiyim yatıp dinledim iyi gelir diyor. Bilmiyorum ne yapmalıyım paça tarzi şeyler de yedirdim. Kaynanami aradım gorumcenin konservesino yapıyoruz ancak akşama gelirim diyo dellendim. Benim annemi aradım geliyor Allah’tan. Çocuk da hareketli durmuyor Allah’ım yardımcımız olsun cümlemizin 🤲 eşim durumunda olan var mı neler yaptınız ne yapabilirim lütfen yardım edin🙏