25-26 haftalık hamileyim Arada karnım şişip sertleşiyo bebeğin hareketleridir diyip geçtim ama bebeğin hareketi olsa eli yada ayakları öyle havada kalmaz sanırım demi? Akıntımda koku olmaya başladı , ve en önemlisi adet olcakmışım gibi bi his veriyor internetten baktım adet sancısı gibi sancılar normal diyip duruyodu bende önemsemedim dedim rahim büyüyor onun ağrısıdır adet ağrısına benzetiyorumdur dedim araştırdımda o kadar ve bugun lavaboya gittim ve toz pembeden de açık bi lekelenme geldi peçeteye geldi ama böyle ayırt edemiycek şekilde geldi korktum araştırdım yalancı sancı felan diyo internette anlamadım pek bilen yaşıyan varmı yardımcı olun lütfen