Oglannesi Evet kuzum herşey ateş pahası olmuş.ilk bebeğim prematüre doğduğu için prematüre göz muayenelerimizi orda yaptırmıştık orda doğum yapan hanımlarla karsılasmıstım cok memnun kaldıklarını söylemişlerdi artık burda randevu bulamazsam diğer hastanelerede bakacağım dediğin gibi ❤️