elfffglc Akraba evliliği olunca hamilelikte mi iğne vuruluyor yoksa hamile kalmadan mı ben doktorla konuşamadım bu konuyu bilgisi olan yazabilir mi
Alone elfffglc hamilelikte iğne mi vuruluyormuş onu duymadım ama öncesinde genetik test kromozom testi gibi testler yapılabilirdi hamileyken bişey yapılıyor mu bilmiyorum
balbocegim27 elfffglc akraba evliliği olunca bi iğne var mı bilmiyorum ama yine de kontrollerinizi yaptırın kan uyuşmazlığı varsa onun için erken den iğne olabilir bildiğim kadariyla
elfffglc Duygu0621 şuan beta hcg yüksek çıktı daha hamileliğin çok çok başındayım 2 haftalık falan hamile kalmadan yaptırmadım maalesef ama bilemiyorum