Busrosss az öncede bir posta yorum yapmıştım aynısını sanada yazayım kuzum, bende bebek odası için geçen bir mağazaya gittim adam çok güzel bir fikir sundu, bebek odası yapacağına; güzel bir dolap ve montessori yatak, anne içinde yani bizim içinde anne yanı küçük bir beşik verelim dedi böyle daha kullanışlı dedi çünkü o büyük park besklerde en fazla 6-7 ay yatılıyor imis daha sonrasında bebe odasını değiştir çocuk odası al iki iki masraf olmaz demişti aklıma yatmadı değil bende düşünmüştüm ki bebek odası yapayım odayada bir beşik kendi yatak odamada bir beşik demiştim ama abartmışım 2 beşiği aylar sonra napacağım acaba 😁🤷🏼♀️