heyecanli1anne oznuryakup44 Ilk zamanlar zor olur ama toparlarsın 1 hafta 10 güne kadar insallah. Onunla geçmiş olsun
oznuryakup44 heyecanli1anne ay çok sevindim canm benim rabbim analı babalı büyütsün hayırlı bir evlat olsun
Gunesim1_ heyecanli1anne merhabalar🥰 Erdem hastanesi mi bölge hastanesi mi diye bir postunuza denk geldim bende şuan o ikilemdeyim araştırıyorum buradaki yorumları ama pek biyere ulaşamadım. Siz nerede doğum yaptınız memnun kaldınız mı