BeyzaNurr Arkadaşlar kız bebk bekliyorum şuan 19 haftam dym daha hareket leri ni hissetmiyorum böyle bir durum olan var mı
Sehrbn_ BeyzaNurr cnm ben 20 hafta oldum ikinci hamileliğim bende hissetmiyorum tam ama normal dedi ilerleyen zamanlarda hissedersin dedi
Dilekerkan0705 22 de hissettim bende canım net olarak 26 28 lerde daha da gerçekti 33 şuan zaten harika 😍