Arducsumi_1 Lilbabymom Siz kendiniz mi vuruyorsunuz hastanede mi vurduruyorsunuz doktor her gün hastaneye gelmeme gerek olmadığını evde kendim vurabileceğimi söyledi
Meless Lilbabymom bende enox kullandım hala kullanıyorum. Hepsi aynı zaten bu ilaçların. Zor atlattım covidi. Dün negatife döndüm ama doktorum bir 10gün daha kan sulandırıcı kullanalım risk devam ediyor dedi
Lilbabymom Nasılsınız atlattınız mı bir sıkıntı oldu mu? Ben de şimdi kullanmaya başlayacağım ama internette çok ağrıyor falan yazmışlar bir korktum
minimicki Lilbabymom dokuz aydır kullanıyorum öyle bir ağrı yok strese girmeyin hiç rahat olun hemen atlatırsınız
Meless Lilbabymom ben tek başıma yapıyorum çok basit sıkıntı yaratmıyor. Göbek deliğinden 4parmak ötesine yapıyorsunuz. İki parmağınızda sıkıştırın derinizi İğneyi dik batırıp ilacı verin. İnsilün vurulmak gibi bir şey