Momtheangel Evde ovulasyon testi almıştım içinde 2 adet gebelik testi dee vardı adı surelab sabah gebelik testini yaptım 2. Çizgi silik ama şöyle acaba surelab olan gebelik testi mi ovulasyon testi mi kafam karıştı son Adetim 31 temmuz yardımcı olunnn
Piraye2021 Momtheangel üzerinde yazar poşetinin ama testin kenarında lh yazıyorsa ovülasyon, hcg yazıyorsa gebelik testidir..
Deletedmom15262 Momtheangel adetine kaç gün var canım bazıları ovulasyonla da öğreniyorlar ama iki çizgide çok koyu olursa diye söyleniyor yani şehir efsanesimi bilmiyorum ama en garanti beta hcg idrar ve kan tahlili hakkında hayırlısı olsun insallah…
Momtheangel Deletedmom15262 adet düzensizliğm var 31 temmuz da oldum en son bekliyorum cnm tabi. Herşeyin hayırlısı olsun
Momtheangel Deletedmom15262 [url=https://www.hizliresim.com/q0s5vxu][img]https://i.hizliresim.com/q0s5vxu.jpg[/img][/url] bu şekildeydi yaptığım
Piraye2021 Momtheangel Lh yazıyor ovülasyon bu yumurtlamanız yakın benimde böyle başlıyordu devam edin teste.
Deletedmom15262 Momtheangel canim adet düzensizse belki yine yumurtlama olabilir vucut da LH hormonu zaten oluyor pik olması lazım yumurtlama içinde gebelik içinde çift çizgi çok koyu olması gerekir( ovulasyonla bakılıyorsa teste) 💓
Momtheangel Deletedmom15262 31 temmuzdan 13 14 gün sonra yumurtlama gördüm tekrar yumurtlama olabilir mi yani
Deletedmom15262 Momtheangel olabilir bazen iki kez yumurtlama oluyor genelde adet düzensizliği olanlarda bazen oluyor 🤗
nevamm1 Momtheangel canım üstünde lh yazan ovulasyon HCG yazan gebelik testi benim ovulasyonlarin içinden 2 tane surelab gebelik testi geldi bir hafta önceden gösterdi gerçekten çok iyi bir test.
Momtheangel nevamm1 bende 18 adet ovulasyon 2 adet gebelik testi aldım ama surelab olan gebelik tir diye denedm çift çizgi çıktı baktım lh yazıyormuş