Bugün itibariyle 37+0 olduk. Dünden bu yana bitmeyen bir enerji var. 35 te 1 cm kadar açılmam oldu sonra durdu. Sancım vs çok az.
Bu enerji doğumun yaklaştığının habercisimi sizce?
Durmadan evle uğraşıp bişeyler yapıyorum. Arada bir uyku bastırıyor uyuyup uyanıp devam ediyorum. Varmı böyle olan anneler 🤗