Yprksrp Kızlar merhaba doktorum vinalac isminde bir multivitamin önerdi. 1.5 aydır kullanıyorum. Sadece içinde 400 mg folik asit yazıyor. Bu bebek için yeterli mi? Ayrı folik asit hapı kullanılmalı mı sizler neler kullanıyorsunuz merak içindeyim
Crnbzkrt Yprksrp ben de vinalac kullanıyorum 6. Haftadan beri doğuma kadar kullanmamı söyledi doktorum. Zaten günlük alınması gereken en az 400 mikrogram folik asittir ki zaten yediklerinizden de karşılanıyor hurma da özellikle bol bol folik asit var. Fazla folik asit bebekte Allah korusun otizm riskini arttırıyor diye okumuştum. Bence ekstra folik aside gerek yok ama siz yine de doktorunuza danışın
Masiva Ben de vinalac kullandım 24. Haftaya kadar. Daha sonra doktorum ocean mummy verdi. İkisinde de folik asit değeri aynı, yeterli oluyormuş :)