Merve5521 ben iki kez gittim 12 haftalık ve sonrasında 16 haftamda ikisinden alamıyoruz dediler hatta eşimin ayağı çatlamıştı sırf bebeği görmek için geldi bnmle rica ettim yine de almadılar. Bu şekilde olunca ikimizde gitmeme kararı aldık benden önce bi arkadaşım doğum yaptı oda aynı durumdan sikayetçiydi. Tabi 3 ay geçti üstünden sistemi değiştirdiler belki şikayetlerden dolayı. Çünkü her gelen niye eşimiz girmiyor diye kapıda tepki gösteriyordu.