mercimeginannesi71 Kırıkkale’de yaşayıp hamiş olanlar, hangi doktora gidiyorsunuz, önerileriniz neler burdan birbirimizle paylaşalım. Ben daha 4 haftalık hamileyim ve ilk gebelik.
mercimeginannesi71 Ftsrkn bende yaşamda Abdulkadire gittim iki kez fakat memnun kalmadım. Bana da çevrem gülsüm diyor ama kararsızım
Mom653 mercimeginannesi71 ben bundan 4 yil önce gülsüm hanıma hittim ve kesinlikle kimseye önermem çok karamasar ve işini hiç severek yapmıyor zorla cevap alıyorsun ve ilgisiz
NESLIHAN_ mercimeginannesi71 ne açıdan memnun kalmadınız Abdülkadir beyden Bende gidiyorum sorun yaşamadım siz ne yaşadınız acaba merak ettim :)
Ftsrkn minikkuzununannesi12 ben daha öncesinde elazığda çok ilgili bi doktora gidiyordum. Oraya kıyasla sevemedim burayı açıkcası devlet hastanesiyle pek fark yok bence. Tabi tercih meselesi
mercimeginannesi71 NESLIHAN_ üslubunda sıkıntı var. Sanki devlet hastanesi gibi azarlar tarzda konuşması.
NESLIHAN_ mercimeginannesi71 aa doğrudur ben hiç yaşamadım öyle birsey ama belki o gün canı birsey sıkkında olabilir özel hastane de çalışıyor diye sürekli güler yüzlü bekleyemeyiz onlar da insan:)
mercimeginannesi71 NESLIHAN_ kimse kimseyi azarlayamaz canı sıkkın diye. Ya da aşağılayıcı konuşamaz. Bizde insanız sorunlarımız oluyor doktoru mu azarlıyoruz.