Blueedreamssx Kızlar bugün ayrıntılı ultrason yaptırdım doktor bana kafa gelişimi 2 hafta ileride dedi bir sorun olmayacağını söylemişti kendi doktorumuN yanınada gittim her şey iyi dedi sizlerde böyle bir durumu yaşadınız mı?
Zeyyyn Blueedreamssx benimde öyle canım kafası 2 hafta önden gidiyor genetik herhalde bana yada babasına çekmiş 😊😊
PurpleTail Blueedreamssx bizim de öyle doktorum normal doğumun bu gidişle zor olabileceğini söyledi 36.haftadayız çünkü :/
Blueedreamssx Zeyyyn Böyle durumlarda sezeryanla doğum yapılıyormuş öyle söylentiler var şahsen ben sezeryan ameliyatı olmak istemiyorum
Zeyyyn Blueedreamssx Valla doktorum öyle birşey demedi normal doğum planlıyoruz 4 5 kılo çoçuk doğuran var normal şekilde hayırlısı bakalım