Rabiaelif2017 Merhabalar kızlar. Devlet hastanesinde ssvd yapan oldumu hiç. Doğumumu devlet hastanesinde düşünüyorum fakat ssvd doğum yapiyorlar mi bilmiyorum. Bilgisi olan paylaşabilir mi lütfen. Bu arada ben İzmirde doğum yapicam
marbling10 Rabiaelif2017 hastaneye göre değişir mi bilmiyorum ama gittiğim hastanede yapmıyorlar. Doktor çok yoğunluk olduğu için ilgilenemiyoruz maalesef demişti
Rabiaelif2017 marbling10 o nasıl bir cevap ya ilk doğuma gelen normal doğum olacak hastaya ne yapıyorlar acaba. Bizimde aslında sezeryandan sonra normal doğum yapma şansımız var fakat malesef hastaneler ve doktorlar yüzünden yapamıyoruz. Özeller şuanda 7bucuk diyor birde doğuma kadar 9 10 olur eee nolcak bu şekilde sinir oluyorum ya.
marbling10 Rabiaelif2017 maalesef hasta yoğunluğu çok oluyor o yüzden sezaryen sonrası hep planlı sezaryen yapıyoruz dediler. Zaten normal doğum başlamış bile olsa sezaryen geçmişini bildikleri için sezaryene alıyorlar. SSVD öyle çat diye yapılacak bir şey değil herkes yapamaz.
Sibeldi Zeynep kamilde bunun için ayrı bölüm var nerde oturuyosun bilmiorum ama istanbuldaysan zeynepkamilde yapabilirsin