Hilal-_19 Kızlar 29 haftalık hamileyim boy 40 cm kilo 1187 gram kilo olarak 2 hafta gerideyiz ne yemeliyim ne yapmalıyım haftasını yakalar
Mltm88 Hilal-_19 Benim bebiş sürekli 2-3 hafta önden gidiyo..Ben karpuz çok yiyorum,süt,kaşar…Omega ilacımıda düzenli alıyorum…Bunlarlamı ilgili bilemiyorum ama aklıma gelenler bunlar 🌹😌
Sita3434 Canım şimdi muzdu pekmezdi yazanlar olacak eminim ama sen yine de dikkat et cok abartma kilo aldırmak icin şekerini de çıkabilirsin. Kaşar peynir ve bademi duymustum ben bunları deneyebilirsin
Sudeeee Hilal-_19 canım valla ben cok sebze ağırlıklı yiyorum kilosu da gayet iyi . Aslında senin kan akışına da bağlı. Sabahları her sabah olmasa da yumurta mutlaka ye ama kaynamışını , öğlen olduğunda ceviz al bi avuç eline ve süt onunla tüket. Aksam yemeğinde sebze yoğurt mutlaka olsun. Gün içinde sade soda da iç vs vs . ☺️ Böyle olduğunda güzel gidiyor canım
Hilal-_19 Sudeeee günde 2 yumurta yiyorum soda içiyrm mutlaka muz ceviz badem ama yavas kilo alıyo galiba bilmyrm üzülüyorum ama
halecelik Muz, yoğurt, kuruyemişler tüketmeye çalış doktorum bana omega3ün çok faydası oluyo demişti easyfishoil verdi onu kullanıyorum çok şükür her şey yolunda şu an
Hilal-_19 gazetecianne minyon bi bebek dedi doktorum yavas kilo alıyo yarın kontrolum var bakalım belki söyler kilosunu haftada 2 kere gidiyrm ben kontrole
Hilal-_19 Hasrt02 valla en son 1899 gramdı gecen pazartesi yarın bakalım ne olacak kontrol var hepsni yiyorum ama genetik galiba