Aysgl_53 Düzce Üniversitesi Hastanesi doğum ve kontrollerim için düşünüyorum.Hakkında bilgisi olan veya giden varmı sizce gitmelimiyim?
Senem81 Aysgl_53 ben de gidiyorum. İlk günden beri Alper beye özel olarak gidiyorum ve normal doğum bekliyorum 39 haftaligim bugün de randevum var kasaba duzce de en iyisi bence ben çok memnunum
[silindi] Aysgl_53 ben değil ama bi tanıdığım gidiyordu bir sorun yaşamamıştı doğumu da orda yaptı bir sıkıntı yok