Edali87 Denodemo rahim büyüdüğü için olabilir evet dogru ama idrar yolu enfeksiyonu ihtimali de yüksek şahsen ben 14 16 haftadan beri kurtulamadım ve hamilelikte cok sık oluyor sen istemesende dikkat etsende.ihmal ederseniz bebek icin düşük riski diyorlar o yüzden doktorun idrar tahlili yapsin
Denodemo @Bebek9898 Bebek9898 sol kasığımda inanılmaz bir ağrı var geçmeyince korkmaya başladım iyi ki sormusum sizlere içim rahatladı :)
Bebek9898 Denodemo aşırı ağrın varsa idrar da ver ama Bende lökositim 15 cıktı benim Su cok icemeyen biriyim🤦♀️
Asliiiiiii012301 Normal ama hastaneye gidince doktoruna söyle bana herkes rahim genislio normal diolardi sonra doktoruma sordum idrar istedi idrar yolu enfeksiyonu vardı ..ihmal etme
Clementinee Denodemo canım sürekli bir ağrın varsa doktoruna söyle. Ama ara sıra gelip gecen ağrın varsa o normal bebek büyüyor😇
Denodemo Eğer devam ederse idara tahlili yaptırabilirim, doğru böyle de bir ihtimal var. Hafif yanmam da vardı bunu da atlamamam lazım. Haklısınız