Hilal0696 2gündür yoğun öksürüyorum birazda ateşim vardı 15haftalik gebeyim bebeğe zarar verir mi öksürüğü geçirme yolu nedir
tugbakaragul Hilal0696 bende 4-5 gündür yoğun hastayım burnum tıkalı, öksürüyorum, hapşırıyorum boğazlarım şişti test verdim dün negatif ama baya üşütmüşüm. Serum aldım ama fayda etmedi. İnşallah en çabuk zamanda geçer 😭
gamzosgamzos Hilal0696 takib et canım devam ederse muhakkak yaptir pozitif cikarsa hamilelere kan sulandirici veriyorlar
tugbakaragul Hilal0696 hamileler için özel olan bir serumdan verdiler. Normal serum takılmadı. O yüzden zararı olduğunu düşünüyorum. İnşallah🤲🏻 Ekstra olarak Antibiyotik ve parol verdi ama henüz almadım. Bugün doktor kontrolüm var kendi doktoruma soracağım kullanıp kullanmamam gerektiğini