Cansu_bakirrr Arkadaşlar merhaba ikinci hamileliğim ilki sezeryan ikinciside öyle olacak etraftan hep bu konuda ilkinden daha zor olduğunu söylediler 🤦🏼♀️ Bu konuda yorumlarınıza ihtiyacım var
Havva Cansu_bakirrr korkutma canım kendini 3.sezaryeni oldum insanın kendine bağlı bence bu konu hepsi de aynıydı.
Alone Cansu_bakirrr 2 tane oldum aynıydı 3. Yü olacağım. Kişinin kendisi ile alakalı bence. Ben bebeğime sırf kendim bakayım diye kendimi hiç salmadım yataklara atmadım ertesi gün ayaktaydım çok şükür inş yine öyle olur
Melikeka Cansu_bakirrr ilk sezeryan yaptım ikinciyi normal yapmayı planlıyorum doktorumla gorustum hic bir sıkıntı olmaz dedi o yüzden hamile yogası yapıyorum bol su bol yürüş tabi bence doktorunuza danışın sizde ikinciyi normal yapin normal daha sağlıklı 26 haftalık şuan yavas yavas harket ediyorum 😍😊🌷
Timur Benim görümcem 2nciyide sezeryan oldu. Daha zor toparlandi tabi herkesin bünyesi bir deyildir bence 🙄
Arenn valla ilk sezeryanim geneldi 1 haftada toparlandim yemek yapiyodum 1 hafta once spinal oldum ikinci ogluma hala toparlanamadim halen yataktayim neden acaba bilmiyorum :( )
Kevser99 Melikeka merhaba ne kadar ara verdiniz benimde ilki mecburi sezeryandı bu hamileliğimde yeni henüz bende yapmak istiyorum ssvd ama bizimki kazayla oldu ikimcisi ilk oğlum 14 aylık
Melikeka Kevser99 3 yıl var arasında siz yinede bir sıkıntı olurmu diye sorun doktorunuza sizinki daha yeni