Ben temiz bir bez koyuyordum hem kuru kalması için hemde iç çamaşırım değdiği zaman acıtmasın diye 🙂 kurutma makinesi flan hiç kullanmadım ben duştan sonra güzelce kurulayıp, dikiş yerime bezi koyup üzerine iç çamaşırı giyiyordum, daha rahat oluyor tavsiye ederim 👍