Kızlaarrrr merhaba 39 haftalık oldum bugün kontrolüm vardı doktorum açılmam olmadığını söyledi 1 hafta dha bekleyelim dedi olmazsa sezeryan olur dedi 1 2 cm olursa da suni sancı veririm öyle açılman olur dedi bende sezeryan olmak istemiyorum sizin açılmanız kaç haftalıkken başladı açılmam olması için ne yapmam gerekiyor lütfen bana tavsiye verin ve dua edin açılmam olsun normal doğum istiyorum çünkü 🤲