Merhaba arkadaşlar geçenlerde babyjem markalı doğal kıllı bebek saç fırçası aldım mağazadan. Eve gelip açıp kutusuna koydum ama bir koku geldiğini farkettim yaklaşıp koklayinca şok oldum. Bildiğiniz keçi koyun arası bir şey kokuyordu 🤦🏼. Yıkayınca geçer dedim yıkadım bu sefer daha da arttı koku ıslak teke mi desem koyun mu desem öyle bır şeyler koktu . Şu an balkonda kuruyor ama hala koku var . Ne yapmak lazım bilemedim. Kurban pazarı gibi kokusu.Hepsi mi böyle kokar doğal diye mi poff üzüldüm 🐥🙈