nana34077 Herkese günaydın, yaptığımız kahvaltıları birbirimiz ile paylaşıp fikir edinelim mi?🤗menümde eksik birşey var mı merak ediyorum. 3.trimester’deyim ve bolca eski kaşar ve tulum yemeye çalışıyorum kalsiyum ve protein depolarım için… Başka neler öneriyorsunuz? https://www.hizliresim.com/6ezy3ra
-hilal nana34077 valla ben Allah ne verdiyse onu yiyorum 😂😂 ilk zamanlar böyle kalkış kavhaltı tabakları hazırladım ama şuan üşendiğim için 🤯🤯
Aysegul9371 nana34077 yumurta haşlama yiyorum özellikle organik bahce domatesi yeşil biber bazen yeşillik bal pekmez reçel peynir çeşitleri ceviz bazen. Yaz mevsimi olduğu için bazen limonata içerim çay yerine.az miktarda ekmek. değişse bile menüm peynirim pekmez reçel domates değişmezlerim 🤭
Ayseee4238 nana34077 ben haşlama yumurtayı yiyemedigim için yumurtayı genelde kaşarlı sebzeli omlet şeklinde yada yumurtali ekmek şeklinde yiyorum günlük mutlaka onun dışında kaşar zeytin ceviz mutlaka 1bardak süt içiyorum bazen haşlanmış patates ile yoğurt yiyorum bazen yine kaşarlı tost falan yapıyorum
Annesininkuzusu01 nana34077 İstisnasız her gün süt, 1 yumurta ve Kars kaşarı. 2 günde bir avokado. Bol domates, salatalık, yeşil yapraklı sebzeler ve kaymak-bal ikilisi😋
nana34077 Aysegul9371 off benim en büyük sorunum kahvaltıda ağzıma tatlı sürememem işte. Benim için tuzlu ile tatlıyı karıştırmak dünyanın sonu gibi birşey🤦🏽♀️🥲 kahvaltıdan 1-2 saat sonra pekmez yemeyi deneyeceğim☺️👍🏼 Teşekkürler!
gokcekocyigit07 Bu sabah kahvaltım; 1 bardak süt, avakado, yumurta, zeytin, peynir, 2 tam ceviz, bol limonlu roka ve tabi ki yeşil tombik biber 🤭 Hepimize afiyet olsun, şifa olsun😇
nana34077 gokcekocyigit07 ayyyy avokado 1-2 aydır yemedim, tamamen aklımdan çıkmış iyi ki söylediniz ilk iş alıp yemeye başlıyorummm🥑 menü’nüz harika bebişiniz bayram ediyordur 🥰🥳Teşekkürler!
lentil nana34077 bende 3.trimester de yim. Aynı böyle günlük kahvaltım sadece diyetisyen yanına 1 bardak süt verdi ek olarak.
Ayseee4238 nana34077 aynen ben kahvaltida içmesem bile vitaminlerimi.suyla.degil sütle içiyorum o yüzden günde mutlaka 1bardak içmiş oluyorum nesquik tozları alıp çikolatalı süt olarakta içebilirsiniz o şekilde de güzel oluyor hem d vitaminini daha da güzel karşılamış oluyor.
cahillesohbetikestim Ben 2. Trimester deyim süt içemiyorum ilk üç ay sırf mide bulantımdan dolayı içemedim eşim sağolsun meyveli süt aldı yaptı sürekli onları içtim şimdi ondan da tiksindim ne yapabilirim nasıl içebilirim 🤔😊
telaslianneee cahillesohbetikestim cahillesohbetikestim merhaba, laktozsuz süt içimi daha kolay oluyor, normal süt içemiyorum ama onları içebiliyorum. Siz de bir deneyin isterseniz 🥰
eliffkrts nana34077 https://www.hizliresim.com/1ft6bx3 Marul roka reyhan avokadolu salata, muz ceviz yumurta, yanında da süüt 🤗 33. Haftamız 🌺
cahillesohbetikestim depsizoo senin ufaklık çıktı mı hastaneden yazayım diyorum hep unutuyorum yazmayı 😊