bahtnurr1 Nagihanyy 24e kadar ilk doz yapılıyor hareket hissedince daha sonra da 4-6 hafta sonra ikinci doz
Gayurenise Bende daha dün vuruldum 19+5im ebem 20. Haftaya girmişsin gel yapalım dedi bir dahaki aşı tarihini 26.09 yazdı