Bir haftadır sancılarım var yalancı sancı olduğunu biliyorum önemsemedim dün eşimle yürüyüş yaptıktan sonra gece ağrılarım çoğaldı belimden aşağı doğru ve kasıklarımda aşırı ağrı var gece dörtten beri çekiyorum vücudumda hal kalmadı doğum sancısı mı acaba?