Sehrbn_ Cnsmat özel su Hastanesi var Dilek Şahin Özdemir çok iyi bir doktor daha önce Tarsus’ta çalışıyordu oraya gittim mükemmel bir doktor ilk doğumumu o yaptı çok memnun kaldım tavsiye ederim ..
Dilekerkan0705 Akdeniz akademi de Kaan bey e gitmiştim bikere de memnun kaldım doğuma gidecem haftaya yine ona
Tugbek Dilekerkan0705 @Safisss#147235133 bende bu sayfadan yaptırdım çok uygun du pahalı şeylere gerek yok bence