Cnss bende yerimden kalkamıyorum canım evet iki kere hastanede yattım bir 4 gün bir 3 gün onun da sebebi beslenemediğim için serum veriyorlar vitaminli değişik serumlar ilaç falan veriyorlar ama yine aynı yine aynı oluyorsun değişen bişey yok sadece vücudunun kaybettiği vitamin ve suyu yüklüyorlar ama benim doktorum bana bi ilaç yazmıştı adı unisom uyku ilacı olarak geçiyor reçetesinde ama doktorum beni bilgilendirdi Avrupa da hamilelik bulantıları tedavisinde kullanılıyormuş b kategori bi ilaç bende araştırdım öyleymiş doktorum çok bilgili onu içtim 25. Haftama kadar biraz da olsa çok şükür o ilaçla toparladım prilam falan avuç avuç içiyordum fayda etmiyordu bu ilaçla biraz yemeye içmeye başladım. 25. Haftamda doktor artık bi bırakalım ilacı duruma bakalım dedi bıraktık çok şükür allahıma şimdi iyiyim 33 haftalık oldum yemem içmem tamamen düzeldi bir tek soğana dayanamıyorum çok şükür kusmam falan da yok ara ara hafif bulantım oluyor ama hiç farketmiyorum bile yani anlayacağın zamanla geçecek bazısı doğuma girerken bile kusmaya devam ediyormuş tamamen vücudun horman seviyelerini tölare edebilmesiyle alakalı canım yani sabredeceksin başka yolu yok allah sabır versin umarım biran önce geçer seninde