Canany detaylı ultrasonda hiç birimiz bebeği o haftada tam beklemiyoruz ki. Elbette hepimiz gelişimin 9 ayda tamamlandığınız bilecek seviyedeyiz. Dr gidişhatın nasıl olduğunu söylüyor sadece, herhangi bir anomali tespitinde doğumu donanımlı bir hastanede gerçekleştiriyo falan filan. Doktorunuz içinizi rahatlatmak istemiş ama aşırı saçma geldi kusura bakmayın. O haftada zaten tam değil niye sıkıntıya sokayım falan. Ultrasonun da bebeğe bi zararı yok zaten. Post sahibi annemizde yaptırsaymış iyi olabilirmiş yaptırmamış bı bebekte sorun var anlamına gelmiyo tabiki. Ama yaptıran annelere de yüklenmemek lazım zaten aldırmıycan bosuna psikoloji bozcan falan diye ben bilmediğim seyden korkarım mesela bildiğim şey beni hırpalayamaz ☺️ Sağlıkla gelsin bebeğiniz🌸