Bitterimmm Ben bahceci de yaptırdım. Oradaki hemşire bana duş alan, sağa sola yatman filan tutumayi etkilemez dedi. Ben ilk transferimde de ikincide de hep sağa sola yattım. İkisi de tuttu. İlkini kaybettim kalp atışı durduğu için. İkinci de 14+4 olduk şuan hala sağa sola dönerek yatıyorum