Mavi34 Bitterimmm sıkıntı olmaz ama mumkunnoldukca sırt üstü yat. Nezle için ilaç alma limonlu ıhlamur felan doğal şeyler iç. Inşallah tutunur sana bebegin
Tugba-68 Bitterimmm inşallah tutar canm bende öyle bi hastaydım ki anlatamam öksürmekten karnıma ağrılar giriyodu transferden ıkı gun önce rahatsızlanmıstım ama yıne de çok şükür tuttu bebegım 7haftalık olduk darısı basına ıns rabbım sana kısmet ettıyse ne yaparsan yap tutar zaten
2babies Bitterimmm tutunması içinde kabak çekirdeği öneririm ben çok tüketmiştim pozitif sonucu aldım çok şükür. Yatış pozisyonu için birşey demedi benim doktorum ama dinlen ve dikkat et demişti
Bitterimmm Mavi34 çorba ağırlıklı besleniyorum nane limonu tercih etmek istemiyorum söktürücü özelliği varsa diye ay bilmiyorum
Ozlem9292 Tugba-68 merhaba bende hastanede 10 dk kadar dinlenip çıktım şuan transferin 2. Günündeyim sıkıntı olup olmaması merakliblog merhaba hastanede ne kadar dinlendiniz ? Beni 10 dk dinlendirdiler yeterki olduğunu söylediler
Bitterimmm 2babies yaaa hayırlı olsun inşallah deneceğim 😍 istediğiniz gibi yattınız demi sıkıntı olmadı
2babies Bitterimmm yan yattım yüz üstü yattım gece uyurken nasıl yattım bilmiom ama gündüz hep sırtüstü yattım. Dilerim sende pozitif sonuçlar alırsın ❤️
blueberyy00 Bitterimmm geçmiş olsun inşallah tutunur miniğin sana bitki çaylarından kesinlikle uzak dur bu süreçte normal gebeliklerde bile kullanılmamalı
Bitterimmm blueberyy00 Veraay60 çokkkk amin inşallah teşekkür ederim sizde sağlıcakla kucağınıza alın
merakliblog Bitterimmm yatabilirsin hiç problem değil, sadece ani hareket yapma dizlerin karnında cenin pozisyonu gibi yatabilirsin, yüz üstü yatma sabah uyanınca gerinme
merakliblog Bitterimmm aklına bişey gelirse sorabilirsin 4 mayısta transfer oldum tuttu şükür 18+5 ikizlere gebeyim. 🧿🤲🏼
ceylan_duru Çok kafana takma dengeli beslen normal hayatına dön yürüyüşünü yap moral bu dönemde çok önemli yokmuş gibi davran benimde tüp bebek çok şükür tuttu
Elbet-birgun-kavusacagiz Veraay60 kim diyo yasak diye acaba doktorlar bile girip olunce direk limonlu ihlamur oneriliyo. Siz yanlis biliyo olmayasiniz
Veraay60 Elbet-birgun-kavusacagiz 3 ay boyunca salatada bile tüketmedim doktorumun yasakladığı şeyler arasında o da vardı. 🌻
Elbet-birgun-kavusacagiz Bitterimmm uc gun sırt ustu yatin Grip icinde doktorunuza soyleyin ilac falan verir Bende dun opu oldum heyecanla transferi bekliyorum 🥰🥰