Ayln1613 ilk oğlumda da herleyi denedim baş dönüştü kanalda diye bişey söylememişti ama kendi sancım gelmedi doktor yatış verdi sıni sancıyla doğum yaptım şükür , bundada sabah gittim işte kontrolde uca bi sancım çıkmış nstde ebe kontrol etti çatı muayenesi yaptı hiç açıklık yok dedi bu hafta sonu geldi geldi gelmedi pazartesi yatışım yapılacak öğle başlayacak yine öyle olur gibi geliyor bana 😅geliyor gelmekte olan