Hatice1907 Kızlar 18 hafta 4 günlük hamileyim ama hareketlerini hiç hissetmedim hissettiydem de ben anlamadım normal mi sizce ilk gebeliğim bide
mathildaa Hatice1907 sırt üstü uzaninca hissediyordum ben ilk haftalar oyle de dene :) yakında hissedersin canim cinsiyet ne?
hamisanne_63 Hatice1907 18 haftaya gireceğim bende hissedemedim ya da oluyor da ben mi fark etmiyorum anlamadım ikinci gebeliğim 🤷🏼♀️
mathildaa Hatice1907 erkekler erken hissediliyor diyorlar kızlar biraz daha geç. Ondanda olabilir canim 24 e kadar hissedersin 🌼 bizimki erkek 18de hissedince herkes erkek oldugu içindir dedi
Hatice1907 mathildaa bazen karnımda kasılmalar oluyor acaba hareket mi ediyor diyorum özellikle duştayken karnım nasıl kasılıp sertleşiyor 😂
mamsiratimerve- Bende şuan 17. Haftanın içindeyim hissetmiyorum halaa .. İlk gebeliğim benımde herkes normal hissetmemen diyor.. Bend heycanla bekliyorum 😍