Hamilelikte karnınız büyüyene kadar acaba bebeğime bir şey oldu mu büyüyor mu kalbi atıyor mu?(hele daha önce düşük yapıldıysa iki kat telaş😯) ilk 3 aydaki aşırı halsizlik sürekli uyuma hali bulantılar azalınca bir sonraki doktor kontrolüne kadar şuan durumu iyi mi acaba erken mi doktora gitSek bebeğim yaşıyor mu karnım pek de büyümedi sanki telaşları yaşayanlar biliyorum yalnız değilimm siz neler hissettiniz hadi hep birlikte duygularımızı anlatalım❤️