Bende ilk hamileliğimde daha 5 haftalıkken bana kese minik göründü diye aslan gibi görmem gerekirdi değerine göre şöyle böyle dedi alttan bakacam dedi baktı kese göründü net bu sefer kese bozuk düşük yapacaksın iki hafta sonra gel değişmezse direk kürtaj dedi zaten iki haftaya kalmaz dedi kanama olur dedi neyse dedik iki hafta bekledik kanama yok bisy yok iki hafta sonra gittim baktı yine bisy göremedi direk kürtaj dedi başka doktra gittik 2 saat sonra ikiz gebelik olduğunu ama kalp atışını oluşmadığını söyledi değerim ondan yüksek çıkıyormuş mesela ama doktor bir haftaya kadar olusmazsa kalp atışı mecbur almamız gerek dedi yani diyeceğim o ki başka doktora gitmeden karar vermeyin gününüzü kötü geçmesine izin vermeyin