Mom653 merhaba ben özel yaşamda gülsüm hanıma gittim açıkcası pek özel gibi değil. Sonrasında tıp hastanesine gittim bence fark yok. Eğer özel yaşama gidecekseniz biraz araştırdım erkek bi doktor var Abdurrahmandı adı yanlış hatırlamıyorsam onu çok tavsiye ediyolar