OZgkd ben 10 gün kadar baticon surmustum.. 10. Gün kontrole gitmiştim ve doktoe daha bisey sürmene gerek yok dedi ☺ bide baticon sürsenizde ıslak kalmasın sürün sonra kurutun pamukla sürdüğünüz yeri benm 1 kac gun içinde toparlamaya başlamıştı dikişler hep