Merhaba kızlar
20+6 haftalık hamileyim ilk trimester da da şimdi de mide bulantısı yaşamadım beslenmem kötü değil ama sadece 2 ana öğünüm var aralarda çok da atıştırmıyorum bundan dolayı mıdır bilmiyorum ama hiç kilo almadım hatta 59 kilo ile hamile kaldım şuan 57ye düşmüşüm benim kilom mühim değil ama bebeğimin beslenememiş büyümemiş olmasından korkuyorum var mı deneyimi olan bu arada göbeğimde çok az çıktı 😭