MMmommy Benim hamileliğin başında 25 mg yarım tablet ilaç alacak kadardı sonra 1 , 1,5 tablet derken şimdi 50 mg a çıktık 4e yaklaştı değerim. Sizin ne durumda böyle artış oluyormuşs sanırım hamilelikte. doktorunuz ne diyor?
Meryemtrksoy MMmommy hiç sorma valla bende anlamadım sene olcak nerdeyse hamile kalmadan. Önce de kullanıyordum 7-8 lerden düşürdük iyi hoş ilaç kullandığım halde düşceğine yükseliyor bir gün 2.85 çıkıyor ertesi gün 3.11 hayır ilaç içmesem amenna kafama takmıyordum ama böyle de insan sinir oluyor 🤷♀️Senin de ben gibi doz yükseliyor sürekli ama dikkat et bi gün içmesen çıkıyor anlamadım bende
Fulya01 MMmommy benim şuanda değerim 1 75 levatorun kullanıyorum 1 olduğu halde en fazla 3 olması lazim dikkatli olun bebeğe zeka geriliği yapıyor
Mervearc Benimde 25le başladım baktık yükselmeye başlıyor birgun 25 birgun 50 içmeye başladım ki içtiğim halde düşmüyor yükselmesini engelliyor sanirim🤷♀️
Gizmom MMmommy gebelik basında 4 falandı ilaç kullandım her ay kontrole gidiyorum 2yi geçmiyo suan, 50 mg kullanıyorum bastan beri
lentil MMmommy 8 di benm tsh ilk başta bir düşüyor bir yükseliyor. Kilo aldıkça ve bebek büyüdükçe ihtiyaç artıyormş. Bakalm bu ay kaç çıkacak