Bebek0000 Kızlar kararsiz kaldim hamgisi daha rahat ebeler depend nemli kaldigi icin dikisleri açıyor diyorlar ama peddede surekli camasir degistirme ihtiyaci olur diye dusunuyorum sizce hangisi daha kullanisli ve rahat ?
Elfvli Bebek0000 Gecen sene 40 im çıkana kadar sadece depent kullandım hemde ağustos sıcağında hicbirsey olmadı. Kilot giy pislenince yirt at çöpe. Dikislerime de birsey olmadı. Simdi yine hamileyim aynı şekilde depent dışında hicbirsey kullanmam . Ben dikisimi sirekli temiz kuru tuttum. Bakımını iyi yaptım bir sorun olmadı.
oglumubekliyorumm Bebek0000 sezeryan doğumda depend diyorum ama normal doğum için hangisi iyi olur bilmiyorum canım
Bebek0000 oglumubekliyorumm bende bilemedim ilk dogumum olucak dogumda belli degil henuz cantayi hazirladim dependmi ped mi karar veremiorm
oglumubekliyorumm Bebek0000 benim normal doğum diye bekliyorduk hem külod depend hemde ped depend koydum çantaya ama sezeryan oldu dün ve bugün külod depend kullanıyorum pede ne zaman geçerim bilmiyorum çok rahat gerçekten
Cicilibicili Bebek0000 ben l beden aldım 70 kiloydum rahattı. Sen xl al. Dar olmasın çünkü lastikli olduğu için büyük gelme durumu olmuyor zaten